środa, 5 marca 2014

DIY- baranek

Myślę, że już  powoli można zacząć się przygotowywać do Wielkanocy i dlatego zaprezentuje Wam jak zrobić tego baranka:

Co jest nam potrzebne??


-modelina;
-wykałaczka;
-kawałek sznurka.

Etap 1


 Tworzymy:
-  kulę- może być innego koloru, bo i tak ją zakrywamy;
- kopytka;
- uszy;
- buźkę;
-  mnóstwo małych kuleczek- powinny być białe, ale jeśli nie macie tego koloru, tak jak ja, to zastosujcie inny, a potem pomalujcie (podkreślam, że ilość kuleczek na zdjęciu prawdopodobnie Wam nie wystarczy).

Etap 2


- formujemy tułów;
- przyklejamy pyszczek do tułowia;
- wciskamy patyczek;
- przyklejamy nasze kuleczki do całego tułowia.

Etap 3


Gotujemy naszą figurkę tak jak jest podane na opakowaniu. Jak widzicie mój baranek jest bardzo kolorowy i wyblakł podczas gotowania, z tego powodu nieunikniony był:

Etap 4  Malowanie

Ja do tego wykorzystałam lakiery i korektor z tego względu, że w niewyjaśniony sposób znikły mi farby.


Po pomalowaniu można zabezpieczyć lakierem bezbarwnym.
Po wyschnięciu przyklejcie kopytka i gotowe:)

 Taka figurka może być ozdobą wiosennego bukietu lub doniczki.

A to baranek wykonany w tamtym roku:


Czy spróbujecie zrobić taką ozdobę?? Jak tak to z chęcią zobaczę Wasze prace.

W razie pytań piszcie :)

3 komentarze: