wtorek, 25 lutego 2014

Recenzja torebki

Od długiego czasu poszukiwałam torebkę, która  zmieściłaby teczkę, zeszyt A4 + rzeczy potrzebne na zjazd i tak natrafiłam na 

LISTONOSZKĘ CAMBRIDGE

 
 
  Jestem z nią już po kilku zjazdach  i mogę powiedzieć, że jest pojemna, mieści wszystko co jest potrzebna do przeżycia :P
  
Wykonana jest  z eko skóry, zapinana na dwa napy, kolor siwy.
Z torebki można zrobić także plecak, jednak ja tej funkcji nie preferuje.



Jej największym minusem jest to, że ma tylko 2 kieszonki: główną i małą na przodzie.



Tak prezentuje się na modelce:


Torebka posiada 2 paski: jeden długi regulowany, drugi do ręki.

Mogę się Wam przyznać, że gdy przywiózł mi ją kurier (zamawiałam na allegro) to byłam bardzo zła na siebie, widziałam w niej same minusy, a na dodatek znajdowałam ładniejsze torebki, a na domiar złego jeszcze moja przeglądarka dorzucała swoje, lepsze propozycję. Jednak, że jestem stała w swoich decyzjach nie oddałam jej i tak się zaprzyjaźniłyśmy, myślę, że będzie mi służyć dobrze w roku akademickim,
a na inne wypady szukam nowej :)

Cena około 80 zł z przesyłką

Jakie torebki preferujecie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz