niedziela, 23 lutego 2014

"Bez mojej zgody"

Dzisiaj zaprezentuje Wam recenzję filmu, który obejrzałam wczoraj:

"BEZ MOJEJ ZGODY"


Opis filmu:

Sara i Brian wiodą spokojne życie. Sielanka zostaje jednak przerwana, gdy dociera do nich przerażająca informacja o chorobie córki. Aby ratować życie dziecka, para podejmuje trudną decyzję, która na zawsze zmieni ich życie. Dylematy etyczno-moralne zmieniają ich relacje. Prawdziwy koszmar zaczyna się jednak, kiedy ich druga córka odkrywa prawdę dotyczącą jej poczęcia.

Obsada:

Abigail Breslin – Andromeda 'Anna' Fitzgerald
Sofia Vassilieva – Kate Fitzgerald
Cameron Diaz – Sara Fitzgerald
Jason Patric – Brian Fitzgerald
Evan Ellingson – Jesse Fitzgerald
Heather Wahlquist – Aunt Kelly
Alec Baldwin – Campbell Alexander
Nicole Marie Lenz – Gloria

Moja opinia:

Nie będę tutaj opisywać fabuły, bo myślę, że film straciłby na wartości. Powiem pokrótce, że  film opowiada o siostrzanej miłości, o poświęceniu, o decyzji która może nieść katastrofalne skutki i  o miłości matki do dziecka, która prowadzi do walki o życie nawet wbrew pragnieniom ratowanej osoby i moralności. Jak pewnie się domyślacie film nie kończy się typowym happy endem , ale też nie kończy się katastrofą; po prostu bohaterowie muszą nauczyć się żyć z utratą ukochanej osoby.
Film oparty jest na książce o tym samym tytule, która czeka w mojej kolejce do przeczytania.
Bardzo polecam wszystkim, którzy lubią dramaty, treść filmu długo pozostaje w głowię i często się o niej rozmyśla.
 Ostrzegam, że można uronić nie jedną łzę.



Zwiastun można obejrzeć tutaj: http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+1-21596

Film można obejrzeć tutaj: http://video.anyfiles.pl/Bez+mojej+zgody+2009+PL+Swiety67/Kino+i+TV/video/42486

Oglądaliście ten film??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz